fredag 1 oktober 2010

Vad i H*****E håller du på med

Att gå och snacka skit om någon anser jag vara helt fel men gå och snacka skit om någon man inte ens känner anser jag vara ännu mer fel. Då är man ju pantad i skallen. Och att man dessutom tror att man skall komma undan med förstår jag inte. Vi bor på en ö, eller har du inte insett det fören nu? Alla vet vad man har sagt förr eller senare. Gotland e litet. Trodde du på fullaste allvar att vi inte skulle få reda på det? Jag trodde du hade mer vett i skallen än så. Jag trodde inte du var som alla andra. (Inget illa menat om någon tar nåt sig av alla, menar alla andra som snackar.) Du skall veta att du sjönk så jävla lågt i mina ögon när jag fick reda på detta. Jag vet att du vet att det är dig jag skriver om. Jag tänker inte nämna något namn för om du inte inser att jag menar dig så är det något fel. Jag har kände dig innan jag kände honom. Och du har mage att snacka skit om honom ändå. Du är inget värd i mina ögon. Inte för att jag tror att du kommer att läsa detta men om du gör det hoppas jag för guds skull att du fattar att det är dig jag menar. "Skitsnackare" är det allra värsta som finns i mina ögon. Och att man skall behöva få veta att du gort det via en av dina kompisar som sa det till honom gör det hela inte bättre. Vad har han någonsin gjort dig?

Inga kommentarer: