fredag 15 oktober 2010

Igen...

Sitter i skolan nu igen och har väldigt tråkigt för jag börjar inte förn 10. :/ Och det e ingen rolig person i skolan ännu. :( Men men. Jag får ta och göra det bästa utav situationen och gå till dessan snart och köpa mig en kopp varm kaffi. :D Hehe. Sen skall man ha tråkig svenska och efter det skall vi ha det framflyttade klassrådet som inte blev av igår och efter det skall vi laga kantarellerna vi plockade förra fredagen. :D Mums säger jag bara. Synd att det inte är *Leffes kantarellsoppa* vi skall laga. Den e jätte god. Nog för att jag inte tror att jag skulle kunna känna någon smak just nu för att min förkylning inte vill ge med sig :@ Men men. Jag får väl härda ut den oxå.

Idag får honey permission. :D Wiie. Jag längtar efter honom grymt mkt. Mina gör det oxå. :D Sov hemma hos pappi i natt som jag skrev igår. Gick jätte bra fast det var kallt så jag hade duntäcke, pyjamasbyxor, tröja och strumpor på mig plus en hund som låg över mina ben. :D Jätte mysigt. :D:D

Nej nu e jag extremt kaffisugen. :P

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: