måndag 4 oktober 2010

Jag har tänkt..

... om jag nu kan det. Haha. :P Nej men allvarligt. :P Jag funderar på om jag skall ner i frysen och leta efter något att äta eller om jag helt enkelt skall ta en skål med nudlar. :P Haha. Jag kan inte bestämma mig. Går jag ner i frysen så blir det något avancerat att laga och det tar tid men då får jag samtidigt något att göra. Men som sagt det tar tid och det är inte roligt att laga mat till sig själv bara. Hade det vart att någon annan skulle ha oxå så hade jag gått med på det, men nu e det bara jag som skall äta.

Pratade med Nonnanes idag. :D Han och Katta ville att jag skall åka upp till dom och det vill jag jätte mycket. Men det jobbiga är att då skall jag tänka ut om jag skall åka med Basti eller själv och om han skall med så måste jag tänka på att pricka in att han e hemma och jag måste dessutom tänka på va vi gör i skolan. :/ Det är jobbigt att gå i skolan och måste bestämma för någon annan oxå.

Jag vill så hemskt gärna göra något i helgen med mina vänner för jag känner att det var längesedan men samtidigt är älsklingen hemma och då vill jag ju vara med honom för jag tror inte han vill åka in på krogen i helgen. Jag skall nog ta upp den saken på tal när jag pratar med honom nästa gång. Vi har inte vart ute sen i somras när Katta var nere och det e över 2 månader sen. :/ Nej jag skall ragga tag på en massa folk så skall vi gå ut i helgen om han vill. Annars går jag helgen efter. :D Men då kan det bli svårt för mig att komma hem. Kanske iaf.

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: