torsdag 14 oktober 2010

Mina, Mina, Mina...

Gud vad jag älskar min vovve. :D Hon e det bästaste som finns. Det är så skönt när man skall sova och hon hoppar upp i sängen så man kan krama om henne nu när älskling e i lumpen. :P

Sitte just nu hemma hos min kära far och skall sova här för första gången sen mamma flyttade till Gothem. Jag har nämligenm inget rum här så jag tycker inte om att sova här där jag inte ens har en säng att sova i. Men ibland får man göra det iaf, men då snor man systers säng utan att hon vet det för hon e hos mammi. :P Hihi. Lite smart får man vara. Nej anledning till att jag e här är för att Mina inte skall vara jälv hemma hos mamma när hon jobbar 7-16. Visst grannen hade gått ut med henne men jag vill inte lämna över ett sånt ansvar hela tiden och jag tycker det är elakt mot hunden att en person bara kommer in och släpper ut hunden och sen in den igen och sen bara går därifrån. Därför är det här en bättre lösning tillvidare. Sen komme mamma kunna ha med henne på jobbet nämligen men hon har aldrig vart där innan så hon skall med på torsdag då mamma jobbar ett 2 tim mötes pass så hon kan få lära känna personalen först och sen vara med på en kvälltur innan det blir en hel lång jobbig dag direkt. :D Jag tycker iaf att det är otroligt roligt och älskling tyckte oxå om den idén. :D
Nej nu skall jag vara social mot min kusin som e här. :D
Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: