måndag 11 oktober 2010

Roligt, roligt. :D

Man kan säga att den här helgen har vart händelserik. Älsklingen fick permis i torsdags och vi åkte hem tillsammans. På fredagen så kom han in till stan och hämtade mig samt gick på bolaget igen. :P Haha. Men våra planer för fredagen sprack när hans kompis inte kunde göra det vi skulle men det var inget mer med det. Vi hade mysigt tillsammans ändå. :D Vi var och drack kaffe hemma hos Fidde. :D Wiie. Snacka om att jag och hon asgarva när troll skulle till och klippa Basti. :P Haha. Med en kass trimer för att tilllägga så ni kan ju ana hur han såg ut sen. :P Haha. Jag fick ta resten när vi kom hem med rakhyveln så han blev blank som en babyrumpa. :P Haha.
I lördags så gick vi ut med några av Bastis lumpar kompisar. dom var jätte trevliga på förfetsen och allt och jag fixade en taxi som alla kunde åka i på en gång ner till stan. För ett billigt pris ´för att tillägga. :D Tack! :D:D Men sen gick dom och dumpade oss efter 10 min på HP!!!!!!! :@ Jag var inte glad och inte Fidde heller som har "Birger". Men men nästa gång går vi själva utan dom. Kanske tvingar med JULIA!!!!!!!! :D:D
Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: