lördag 16 oktober 2010

Nej nu :(


Jag är trött på att vara sjuk nu. Jag har ju ingen ork typ att göra något. :( Det är jätte jobbigt. Vi skulle ju göra jätte mycket den här helgen. Hela stugan skulle vara färdig och sånt till att älskling åker tillbaka i morgon. Men jag tror inte vi hinner det om vi inte skyndar oss sen efter han e klar med bilarna som jag inte orkar hjälpa honom med. Men men. Jag hoppas iaf stugan blir klar nu så att man kan kalla det ett hem och inte soptipp. Det känns så just nu och det e en och en halv månad sen vi flyttade dit men det står kartonger ännu överallt. :/ Men det e klart vi har bara vart där på helgerna för jag e ju hos mamma på veckorna med hunden. Aja.

Hungrig e jag oxå. Hmm. Funderar på om det är värt att äta mellis nu eller om man skall vänta tills middagen. :/ Tror jag tar en macka eller så. :P Gott ^^ Hihi.

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: