söndag 3 oktober 2010

God morgon på er. :D

Nu har man kommit hem igen efter en trevlig kväll ute på sudret. :D Hade jätte mysigt med alla som var där och inte minst var pajen jätte god. :D Haha. Åt upp halva helt själv. Jag håller med mamma, måste ha en binikemask någonstans. :P Haha. Men men. Så länge jag inte går upp i vikt så struntar jag egentligen i om jag äter mycket. :D Det e ju gott med mat. :D

Idag skall vi fira syster yster. :D Hon fyller 15 på tisdag men då är inte alla hemma så vi gör det idag ist. Det var lättare så. Jag mst bara tänka på vad jag vill äta för dom andra skall äta smörgåstårta. :S Men men. Något gott finns det alltid.

Nej nu mst jag ut med hunden så hon inte kissar på sig för min kära syster har ju inte vart ute med henne ännu fast hon sa att hon inte skulle sova så länge bara för att hon var hundvakt. Men men. Sånt e livet. Jag tror inte Mina lider av det. Hon är ingen morgonhund. Hon sover gärna till 10. Haha

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: