onsdag 27 oktober 2010

Off to the town. ^^

Sitter hemma hos mamma och skall straxt städa så att man senare kan åka med mamma in till stan när hon kommer hem från jobbet. :P Skall bli roligt. Hoppas bara att jag får köra bara. :D Haha. Fast då protesterar väl Maja. :P Haha. Men det skiter jag faktiskt i om jag skall vara ärlig. :D:D Haha.

Leif och jag upptäckte att vi har haft råttor eller möss inne i brödskåpet som har käkat upp en hel del knäckebröd så vi funderar väldigt starkt på att släppa in en av katterna i det skåpet. Haha. Dom stackarna får väl klaustrofobi av det skåpet. Men jag tycker inte dem skall klaga på gratis mat. Bättre det än att dom skall släpa in en halv äten stor råtta och lägga under min säng som en av dem gjorde i helgen när jag inte var hemma så gissa som det luktade äckligt inne på mitt rum när jag kom hem kl åtta på kvällen. Och inte hade min snälla syster kollat vad det var som luktade. :S Men men. Jag fick fixa det själv ändå. :D:D

Nej nu skall jag nog vara lite social mot lilla LEF ett tag. Anledningen till att jag kallar honom LEF är för att grannens son på fem år säger LEF så då gör jag det med för jag tycker det är roligt. :P

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: