onsdag 6 oktober 2010

Somebody said a prayer

Ibland kan alla människor behöva en bön. Antingen att man läser en för sig själv eller att man har någon speciell vän som ofta tänker på en och ber. Jag kan allvarligt säga att jag ber jämnt och ständigt för mina vänners skull. Jag vill inte att mina vänner skall må lika dåligt som man själv har gjort ibland. Jag ber för att dom inte skall behöva vara med om en del saker som jag har vart med. Visst nu låter det som att jag har vart med om värsta hemska saken men det har jag inte men om man slår ihop flera saker som har hänt mig och jag tänker på dom samtidigt så gör det ont i mig men jag är samtidigt glad över att jag kan se tillbaka på det och tänka att det är över :D

Det finns en låt som jag tycker handlar om exakt allt det jag har skrivit här uppe. Låten heter Somebody said a prayer av Billy Ray Cyrus


Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: