tisdag 5 oktober 2010

Jahaja


Nu är det en sådan där dag igen där man e hemma men inte har något att göra. :( Visst man kan ju trerra folk på mobilen men det är inte lika roligt som att ha någon här och prata med. Gud vad skönt det skulle vara och bara prata ut med någon om något. Men jag kan inte det. Det är som att av reflex så undviker jag det ämnet som behöver pratas om eller gör jag bara det lite luddigt men inte så mycket som jag skulle vilja. Det är så svårt och få orden ur munnen tycker jag. Dom viktigaste fastnar halvvägs och då sväljer jag dom ist. Tycker inte om den känslan av att veta vad man vill säga men att man inte kan det. Jag har aldrig vart en pratare så. Jag e en lyssnare när det kommer till sånt.

Okej att säga att jag inte e någon pratare kanske var fel ord att använda. Haha. Med tanke på att alla jag känner anser ibland att jag pratar för mycket. :P Hehe. Men sånt e livet. Vad jag menar där ovanför är prata om saker man skulle behöva prata om. och inte vanligt babbel som jag oftast gör. Jag har så otroligt snälla och omtänksamma kompisar som jag känner att jag kan prata med och dom har sagt det till mig, men ändå så kan jag det inte.

Aja nu hade jag tänkt att jag skulle se en film men jag vet inte om jag orkar det men jag vill samtidigt inte somna om för då kommer jag bara bli ännu tröttare sen. Så jag får nog ta och leta fram en bra film som jag kan se.

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: