onsdag 6 oktober 2010

Haha


Jag och mamma sitter och ser på bonde söker fru och fick nyss höra en klockren kommentar från en av bönderna "Nosring det har man ju på tjurar!". Haha. Det var ganska klockrent. :D Haha. Men en sak måste jag säga. Vad är det egentligen för roligt att vara med i sådana här program som "Bonde söker fru" och "Ensam mamma söker" och alla andra. Många som har medverkat har ju inte hittat sina själsfränder genom det. Visst det finns ju en och annan som har gjort det men dom e inte så många och det är ju dom som fokuset fastnar men jag tycker det känns fel att annonsera ut sig på tv. Internet är en sak för då annonserar du bara och folk följer det inte. Men men. Folk har ju ett eget val. :D Och det är jag jätte glad över. :D

Nej nu skall jag sova. Skall till skolan i morgon. :D

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: