tisdag 5 oktober 2010

Nu var det dags igen..


Nu väntar den så annars så sköna och underbara kvällen. Men efter att ha legat i den i två dagar så känns den inte lika underbar längre. Men men. Är man trött så e man så då får man väl bara stå ut. Jag kommer vara hemma i morgon oxå i och med att jag inte har vart feberfri idag heller. :( Men men. På torsdag SKALL jag till skolan om jag så har feber eller inte i morgon det skiter jag i. Jag ligger redan efter och vill inte ligga efter ytterligare. Jag kommer att få så mkt skit av min handledare ändå för att jag har vart bort igen. Men jag kan inte göra så mkt åt det när tempen står på 38-39 grader. Jag vet att det inte är normalt att vara sjuk så mkt som jag är. Men mitt immunförsvar rår jag inte över så mkt. Jag försöker att komma ihåg att äta mina mediciner men man är inte mer än mänsklig.

På torsdag så har älskling erinran (eller hur det nu stavas) och jag har lovat att försöka ta mig ut dit. :D Hoppas bara att jag kan det. Vill det så hemskt gärna och sen så slutar han direkt efter. :D Och då kommer han hem. :D Wiie. :D Han var hemma idag en liten sväng by the way. :D Han hade inget för sig så då tänkte han att han kunde komma hem till lilla jag och jag tyckte det var jätte snällt av honom. Har saknat honom till tusen dom dagarna han har vart bort ifrån mig. Han var så kramig och mysig när han kom hit så jag började undra om han hade slått i skallen. Men jag klagade inte. :D

Nej nu blir det till att krypa ner i sängen igen. :D

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: