tisdag 5 oktober 2010

Herregud...

... kl e 12 och jag ligger ännu kvar i sängen. :S Är det tillåtet? Känns helt fel. Men det är skönt också. Fast jag har ju inte sovit. Så då tycker jag det är lite mer acceptabelt. :P Haha. Men jag funderar på om jag skall ta på mig mina byxor och gå ut och röka iaf. Men jag vet inte om jag orkar det heller. :P Haha.

Det allra värsta med att vara sjuk är det med allt man äter smackar äckligt. Jag brukar älska mat annars men nu finns det inget som jag tycker e gott. Det är jätte tråkigt för då har man ingen fantasi om vad man skall laga för mat heller. :S

Jag har också kommit fram till att det är jätte ansträngde för kroppen att bara ligga ner och inte göra någonting. Man blir så trött av dte. :P Men jag funderar om jag skall ta och tvätta och sen fixa till i rummet lite. Det kan behövas. Men det är just det att sätta igång och göra det. :/ Men jag får väl ta tummarna ur arslet och göra det tycker jag iaf.

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: