måndag 25 oktober 2010

Haha


Mamma och jag konstaterade nyss att hon e duktig och kan hitta på saker själv. :P Haha. Hon skulle nämligen hitta ett ställe till en prydnadsgrej som är jätte fin och då kom hon på att det var ju bara att lyft på blomman på micron och sen ställa den där och sätta ner blomman där. :P Haha. Mamma är jätte duktig.

Mamma har oxå vart jätte duktig med en annan sak, eller hon och LEF (Leif)!!!! Dom har köpt en NIKON D90 :D:D Jag var jätte glad och dom kommer inte att få ha den ifred. :P Jag kommer sno den av dem hela tiden. ;P Har redan vart ute idag och tagit en massa kort på Mina och löven och lilla A**i* (vill inte namnge honom här.) Men han e den sötaste ungen någonsin. :D:D Och vad ungen kan skratta. :D:D Hihi. Värsta smilet hela tiden. :P Nej nu skall jag upp och se på TV

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: