torsdag 28 oktober 2010

Jag är som jag är för att jag inte blev som jag skulle


Det är en sak jag ofta brukar säga om mig själv men jag har ofta tänkt på det att det låter som att man inte tycker om det man har blivit men jag måste säga att jag gillar den jag är idag. Hade jag inte vart jag så hade jag ju inte haft alla dessa underbara vänner som jag har idag. Det måste ju vara något hos mig som gör att vi tycker om varandra. Och om jag inte skulle tycka om den jag är så är det som att säga att jag inte heller tycker om mitt liv och mina vänner. Men jag älskar alla mina vänner. :D Dom e så underbara mot mig och min familj. Så då säger jag hellre:

Jag är som jag är för då är jag någon och inte som alla andra för då e jag ingen. :D

Det passar bättre anser jag. :P Hihi. Fick ett sms av älsklingen för första gången idag. :P Han har haft sin mobil avstängd men det har han tydligen nu igen för jag har inte fått svar på det sista jag skrev. Längtar jätte mkt till i morgon då jag kan få höra hans röst igen sen söndags. :D Men jag mst hinna baka innan dess oxå. :P Vi skall nämligen fira honom lite i morgon och på lördag. :D Wiie. Älskling blir 21 idag!!! Älskar dig så jävla mycket honey.

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: