torsdag 28 oktober 2010

Ja må du leva ...


Det känns så konstigt att du fyller år idag och jag kan inte ringa dig. :P Haha. Men men. Sånt e livet. Jag har typ sms trakasserat dig idag och kommer fortsätta göra det med grattis sms. :P Haha. Någe måste jag ju få göra på din födelsedag tycker jag även fast du ligger ute i fält. :P Hoppas att det händer något roligt där ute för din skull idag då. :P

Funderar på om det är värt att försöka sig på att baka en tårta till honom. Jag e inte så värst bra på det men det hade vart gott. :D Maja få hjälpa mig med det. :D:D Haha. Hon är MYCKET bättre än jag på att baka. Jag har bakat tårta en gång och den såg inte alls så fin ut men det är iaf bättre än inget och den smakade i alla fall gott och det är ju det som är huvudsaken. :P Haha

Nej nu skall jag vänta på att Troll kommer hit. :P

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: