måndag 4 oktober 2010

Ojj


Jag satt och kollade runt lite på nätet och tänkte att jag skulle kolla om Lunarstorm fanns kvar och det gjorde det på sätt och vis iaf. Det var en ny version men samma gamla Lunar. Och om man var gammal medlem så kunde man hämta sina gamla saker som fanns där. Jag hittade en massa gamla bilder på mig själv som jag inte har sett på år och dar. :) Haha. Jag tyckte det var jätte roligt. :P Fast en del bilder kan man ju faktiskt ta bort. Haha. Men en del av dem tycker jag ännu är helt okej på en själv. Hehe. Som den här som jag har tagit på bro 2007. Hehe. En av de bättre bilderna som jag har på mig själv om jag får säga det själv. Undrar bara var den tröjan har tagit vägen nu när jag ser bilden. :S Har inte sett den på evigheter ju. Haha. Men den kommer väl upp någon gång eller så har jag helt enkelt slarvat bort den. :P Haha. Det hade inte förvånat mig om jag hade gjort det. :P

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: