tisdag 12 oktober 2010

Fast...

Nu blev det inge mer jobb på fördjupningsarbetet. Jag sitter fast. Det känns som att jag inte kan göra något fören jag gett ut enkätundersökningarna i klasserna. Men men. Jag har i alla fall gjort något idag. :D Hehe. Sen har jag dessutom haft tal på svenskan. Blääää. Men jag hoppas att jag fick bra på den. Jag tycker inte om svenskan. Jag har så svårt med att veta vad allt e. Men men. Det är inte många månader kvar i skolan. :D Hihi. Men men.

Igår så var mamma tvungen att åka akut till tandläkaren. :( Hon spräckte en tand stackaren. Men men. Jag har kommit fram till att jag inte vil bli äldre än vad jag är för det är dyrt att gå till tandläkaren och det vill inte jag. Mammas besök igår bara gick på 1500 och det skulle bli dyrare för att hon skall antingen sätta in en krona för 10 000 eller en brygga för 7000. :S DYRT!!!!!!

Men men. än så länge behöver inte jag betala ännu iaf. En av anledningarna till att jag tycker om att jag har tandställning. :D Hihi.

I helgen kommer honey hem igen :P Hihi. Men det är ännu onsdag, torsdag och halva fredagen kvar tills han kommer hem. Vi skall städa i helgen i stugan och sen skall vi njuta av luftvärmepumpen som skall sättas in i helgen dessutom. :D Hihi.

Jag slingade håret igår oxå. ;D Jag tycker det blev jätte fint men det är ingen som har sett det hitentills. Eller jo två i klassen sa det när jag frågade dom om mitt hår var fint. :P

DEN 19 NOVEMBER KOMMER DEN PÅ BIO!!!!!!!!

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: