lördag 2 oktober 2010

Jaha :P

Nu skall man då iväg och jobba och sen skall man direkt iväg till sudret. :S Men men det skall oxå bli roligt. Umgås med en massa flum folk. :D Hehe. Fast jag låter nog bli alla dom där röda sakerna med klor som kallas kräftor. Jag håller mig till min köttfärspaj som är riktigt god även fast mamma hade i timjan. Men jag får leva med det. Den var helt ok annars anser jag iaf. Fast min syster säger emot och tyckte inte alls om den. Så nu skall hon till att laga egen kvälls mat fast mamma varit så snäll och gjort en paj till henne med :/ Men men.

Varför tror alla att en kille som tar kontakt med en bara gör det för att få något. Jag tycker det är helt fel. Jag har jätte många killkompisar som inte är annat än just kompis. Därför blir jag så frustrerad när någon påstår något annat. Jag har redan en pojkvän som jag älskar över allt. Men jag vill ju ha kompisar oxå och inte bara tjejkompisar. Ibland känner jag till och med att jag har roligare med mina killkompisar för då känner jag att jag oftast kan vara mig själv. Visst har jag tjejkompisar som jag oxå kan vara det emot men dom e färre. En del av dom brukar titta lite snett på mig när jag gör något helt flum som jag vanligtvis gör. :P

Nej nu skall jag åka. :D

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: