fredag 10 september 2010

*Wiiiiiiiiiiiiiiiie*

I NATT KOMMER DU HEM
Jag längtar efter att få en kram och en puss av dig mitt hjärta.
Älskar dig av hela mitt hjärta honey. <3

Sitter just nu hemma hos mamma helt själv. Mamma e på jobbet, Leif är på jobbet och skall på firmafest ikväll, Maja är hos Ellen och John vet jag inte alls vart han e. :P Men att veta vart John är hör inte till min absoluta största hobby hör han säger aldrig något till mig om vad han gör eller skall göra. :P Så det jämnar ut sig ganska bra. :P Haha. Men det e ganska tråkigt här hemma. Hade till och med vart kul om han var hemma och kunde tjafs med en om vilken mat man skall laga i kväll för det vet jag inte alls. En (eller två) saker jag vet att jag skall göra ikväll är iaf att packa till Bulgarien och sen hem till stugan. Det sistnämnda gör jag nog inte fören mamma kommer hem iaf.:P Haha. Funderar på att få henne att köra mig. Orkar inte gå och min cykel e trasig. :P Haha.

Nej nu skall jag pumpa musik och sen skall jag börja packa.

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: