onsdag 8 september 2010

Tååååååååkiiiiiiiiiigt

Jag har tråkigt. :P någon som vet vad man kan gör åt det? Det är inte så jävla lätt när man e sjuk och rastlös på samma gång. Men men jag e iaf glad över att jag har datan och TV:en hehe. Funderar på att se en till film. :) Hmm. Frågan e bara vilken jag skall se. :D Fast jag tror jag vet vilken det blir. har haft en Harry Potter period igen så jag får väl passa på och se filmerna oxå :P Haha.

Syster yster kom precis hem. :D Fast hon e ju inte så speciellt social mot mig fast vi får väl se hur det går i Bulgarien där vi skall dela rum tydligen. Jag vill ha det ensamma rummet för jag går inte så värst bra tsm med någon av mina syskon även fast jag skulle vilja det. Men man får väl bara gilla läget. Maja har ju blivit trevligare sen hon skaffa kille. :P Hehe.

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: