onsdag 29 september 2010

Gud vad det var skönt. :P

Inget slår ett varmt bad när man fryser. :D Det var så skönt att ligga i det heta vattnet och bara smälta bort och ligga kvar där i tills man frös av att vattnet blivit ljummet. :D Och det bästa med det hela var att man hade en helt underbar bok att läsa. :D Synd bara att det är den sista i serien och jag har inte de andra serierna av den författaren. En av dem kan jag inte ens få tag i längre och det är den allra första den går bara och få tag på biblioteket. :S Eller man kan få tag på den eller dom två sista i serien men det är ju 4 så det är inte lika roligt då. Men jag kommer inte att ge mig fören jag får tag på alla fyra. Är det någon som har följande böcker till salu så hör av er.

Serien heter Lejoninnans sång
  1. Alanna - det första äventyret
  2. I gudinnans hand
  3. Kvinnan som rider som en man
  4. Gudinnans förkämpe
Alla är skrivna av Tamora Pierce

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: