torsdag 9 september 2010

I was aiming for the sky

Sitter och lyssnar igenom mina favoriter låtar. Och jag har kommit fram till att den vackraste av dom alla är hallelujah med Molly Sandén eller den engelska versionen med norrmännen Askil Holm, Kurt Nilsen, Espen Lind och Alejandro Fuentes. :D Älskar verkligen båda två. Dom är så otroligt underbara. Tack Leonard Cohen för en så vacker låt. :D Jag kan inte sluta tänka på den. Visst finns det en massa andra låtar som jag oxå tycker är underbara men jag kommer ändå alltid tillbaka till dessa två. :D

Har varit i skolan idag för första gången denna vecka. :P Och då kommer man på att man har Tema Val just idag oxå så man har bara gått och lyssnat på en massa politiker hela dagen. :P Fast det var rätt så intressant och se hur var och en ställde sig till olika frågor.

Sen har man ju beställt student grejor. Man blir ju Student 2011 till sommaren. :P Fett skoj men det blev lite dyrare än vad jag trodde men det får väl gå an. Skall dock inte ta allt som jag beställde men han sa att det var lättare att avbeställa än att lägga till så därför beställde jag en hel del men skall ta bort några av dem. :P Tror jag iaf. Fast jag vill ju ha allt. Kan tänka mig att ta bort skorna tror jag. Haha. Sen får jag se. Allt gick iaf allt som allt 2144 kr. Haha. Men man tar ju bara studenten en gång. :P Haha

Nej nu skall jag försöka att hitta på något att göra tror jag iaf. :P

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: