måndag 13 september 2010

Jippie kayeey

Nu sitter man i skolan igen efter en hel helg med barnapassande. :P Haha. Fett jobbigt men ändå väldigt roligt i slutändan. (Fast man hade ett grinigt barn hos sig.) :P Fast det belv lite mys med älskling oxå på kvällarna. :P
I morse ryckte han in. :( Tycker det är jätte roligt för hans skull men jag kommer att sakna honom så fruktansvärt. Men det är bara tolv dagar innan han får sin första permis så det får jag vara glad över iaf. :P Haha

I MORGON ÅKER JAG!!!!!
Skall bli så fett roligt. Hotellet ligger presic vid havet. Jag kan gå typ 2 meter utanför grindarna så är jag på stranden och sen innanför så har vi en stör jävla pool. :D Så jävla fett nice asså. Det är till och med så att jag kan stå ut med att sova med min syster. :P Haha. Önskar bara att älskling hade åkt med ändå. Svärmor sa igår att det är jätte billigt där så jag planerar på att lätta lite på väskan och shoppa mer där nere. :P Hehe.
SUNNY BEACH HERE I COME!!!!!

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: