torsdag 9 september 2010

Ready, set, don't go

Det är allvarligt seriöst tråkigt att sitta hemma och inte ha något alls att göra överhuvudtaget. :( Någon som har något förslag på vad man kan göra åt det?? Och inte vill älsklingen prata med mig heller. Jag som trodde att när man har vart ifrån varandra ett tag så ville man det, men nej nej, då prioriterar man ist sina vänner. Det känns ibland som att man glider ifrån varandra. Jag hatar den känslan. Och inte vågar jag säga det till dig heller för du tycker säkert jag e paranoid som tycker så, men jag kan inte hjälpa att ha såna tankar ibland. Det är ju dig jag älskar. Ja ja. Och inte kommer vi få sista helgen för oss själva heller innan du skall in till lumpen för Pontus skall ju vara hos oss hela helgen men det säger jag inte emot för jag vet ju hur lite du träffar din brorson annars. Nej nu skall jag skärpa mig och inte vara så negativ.

5 dagar kvar sen åker jag. :D Skall bli så skönt att komma iväg från den här ön ett tag. Och bara vara för mig själv lite. Jag har ju inte haft något riktigt sommarlov känner jag. Det var ju jobba typ hela sommaren så man hade ju inte så mkt tid till att vara med vänner så. Men nu skall det äntligen ske det som inte har hänt sen 98 med familjen. Att ha en semester utomlands. Nog för att jag var i Skottland förra sommaren men det var ju inte riktigt samma sak känner jag. :P Nu skall det bli sol och bad och bara slappa med en drink i handen. (hoppas jag att jag får iaf, man e ju trots allt 19. Mamma e som hon e. :P ) Haha.

Nej nu skall jag lägga mig i sängen och se en film i väntan på att min älskling hör av sig och då tänker jag skälla lite på honom. :P

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: