lördag 25 september 2010

Åhh jaja

Idag har man då varit och spelat match och sen när man kom hem så fick man ställa sig och laga mat och sedan ut till bilen för att hjälpa till att skruva. :P Haha. Att man aldrig kan få det lite lungt. :P Haha.

Efter att jag skrev här igår så ringde älsklingens befäl till mig och sa att han låg på akuten så jag fick rusa ner dit med hjärtat i halsgropen för jag hade ingen information om va som var fel men som tur var var det inte så jätte allvarligt fast dom inte visste exakt vad det var för något. Han fick ta alla möjliga prover, EKG, ultraljud och kontraströntgen men ändå hitta dom inte felet. Men dom gissade att det var spasmer i luftröret som hade utlöst en kramp i bröstet. Så nu har jag fullt upp med att få han att ta det LUNGT men ni vet ju hur karlar är funtade. Allt som man möjligtvis kan hinna skall man hinna. Jag blir vansinnig. Men men. så länge han bara är stilla vid bilen och skruvar så e jag nöjd iaf.

I morgon skall jag till underbara Alex och rida på hennes lilla Disel. :D Skall bli jätte roligt. Jag lär mig alltid något nytt av att rida hennes hästar. :D:D Nej nu mst jag ut och se till så han inte över anstränger sig. :P

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: