onsdag 8 september 2010

En hel sommar :O

Fan asså en hel sommar har gått och man har börjat skolan igen och inte ett ord har man skrivit här. :P Haha. Men men det skall jag inte fortsätta med. Så här kan det ju inte gå till. :P Haha. Men men. Fast det har inte varit någon bra start i skolan heller. Det är tredje veckan nu och jag har legat hemma i min säng med feber och värsta hostan i tre dagar. :( Men i morgon skall jag iaf försöka att ta mig till skolan och vara med en stund så att jag inte missar för mkt. Jag skall ju vara ledig en hel vecka nästa vecka. :D Hela familjen åker till Burgas i Bulgarien. :D Wiie. Det skall bli jätte roligt. Hoppas bara det blir fint väder. Var inne och kollade lite på det och jag vet inte på vilken sida jag skall tro för på den ena skulle det bli fint och på den andra lite molnigt. Haha. Fast det är ändå väldigt mkt varmare där än här. :P typ så varmt som vi har det nu på dagarna är det på nätterna där. :P Haha.

Nej nu skall jag fortsätta att se på filmen. :P

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: