måndag 27 september 2010

And now I'm here once more....

Nu sitter man åter igen i skolan. :( Men men. Är sjuk trött. Vill bara hem till min säng och sova just nu. Längtar, längtar, längtar. Men man får väl pina i sig den här dagen med. :P Haha.
Folk brukar klaga på mig när jag aldrig svarar i mobilen men när jag skall nå någon som jag väldigt mycket behöver få tag på då svarar man inte. Vad är det för stil egentligen. :S Det är ju nästan skrämmande. :( Jag blir så less på det. Hoppas att dom svarar snart för jag börjar bli allmänt otålig!!!

Igår åkte honey tillbaka till herrgården. Vill att han skulle vara kvar en natt till men han orkade inte gå upp så tidigt på morgonen för att hinna med allt han måste innan det isf. :( men men. Nästa gång han kommer så är han hemma en dag längre iaf. :D Fett skönt. :D:D

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: