tisdag 28 september 2010

Wiiie... eller... nåt sånt...

Jag vet inte vad jag har i huvudet just nu. :P Haha. en massa dynga som vanligt. Vad skall vara inne nu? vad skall jag göra ikväll? Hur mår hunden? Kommer körlektionen att gå? Allt möjligt. :P Men men. Det kanske behövs. Fast jag skulle önska att jag bara skulle kunna stänga ute alla tankar utom dom jag behöver för tillfället. Men då skulle man väl glömma dom andra. :P Haha.

I helgen skall jag på kräftskiva med mamma och Leif i hablinbo av alla ställen. :P Haha men det skall oxå bli jätte roligt. Men jag önskar att honey kunde vara hemma för då hade vi kunna vart med Julia den kvällen. :P Men men. Nu går det inte för att man har en hund och inget körkort ännu så jag får ju vara så snäll och stanna hemma och göra saker med min mammi ist. Men det kan oxå vara väldigt roligt iosf. :P Haha.

Vill att du kommer hem nu honey. Det är så tomt hemma när du inte är där. KOM HEM NU!!! Snälla (A)
Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: