tisdag 28 augusti 2012

The day has gone and the darkness has awakend

Åter igen en kväll och alla här hemma har gott och lagt sig utom jag (igen) och åter igen kommer alla tankar strömmande till mig. Vad gör man? Jo man tänker och mår inte bättre för det. Finns det något man kan göra åt det? Jo man kan hitta på någonting att göra som gör så att man inte hinner tänka. Men då kommer man ändå till den stunden så man slutar göra det som hindrar en från att tänka och man återkommer till tankarna. Känns inte som att det finns något som kan få mig på andra tankar i slutändan. Hatar detta. Vill kunna känna mig lycklig och ovetande igen men det gör man ju inte. Vill att livet skall vara som det var för en månad sen.

Nej nu skall jag återgå till filmen som går på TV. "Underworld: Rise of the lycans"

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: