söndag 19 augusti 2012

Alldeles för mycket

Det är alldeles för mycket som har hänt sen jag skrev här sist. Kommer nog aldrig att kunna förklara det fullt ut. Just nu är jag bara så förvirrad. Försöker febrilt komma fram till vem jag är just nu. Det är jätte svårt, från att det har varit vi i fyra år och allt så skall jag nu helt plötsligt vara jag, mig och själv. Hur gör man det?? Hur kommer man fram till vem man är?? Det är så mycket som snurrar runt i huvudet på mig så jag vet snart inte vad jag skall ta mig till. Och alla människor som hela tiden är på en och frågar hur man mår och allt sånt. Det är nästan det jobbigaste i hela situationen. Vill nästan be folk dra åt skogen när de frågar. Klart jag inte mår bra men det svarar man ju inte. folk fattar väl att man inte mår bra direkt efter men ändå måste de fråga. Förstår inte hela poängen med det hela. Att ens kompisar frågar är en sak men alla andra utomstående som man känner som hela tiden är på och frågar!!!!!!!!!!!!!

Nej nu skall jag sluta vara så deprimerande här och återgå till tv.

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: