onsdag 22 augusti 2012

Ännu en natt

utan ordentlig sömn. Börjar bli trött på det. Och inte blir det lättare av att man var helt själv i huset igår. Från att ha bott sambo med någon i ett år på papper men tre år ändå. Eller nästan 4 till och med och nu bor jag hemma igen hos mamma och hade inte ens ett rum till att börja med, eller det har jag inte nu heller men lånar syrrans rum när hon är i lägenheten i stan.

Det har snart gått en månad men det känns som att det hände igår. Hur gör man för att allt skall gå bra?? Hur gör man för att må bättre? Det är såna frågor som snurrar i mitt huvud. Ända gången jag känner att jag mår bra är när jag är med mina vänner. Inte familjen för dem bara bryr sig och sånt medan vänner frågar och sen fokuserar på det man skall göra.

Nej nu skall jag försöka att träna lite och sen skall jag gå med tårta till mitt gamla jobb 

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: