torsdag 23 augusti 2012

Åter mörkt igen

Och man är åter igen ensam. Det finns för mycket tankar för att man inte skall känna sig sinnesförvirrad. Vad gör man det är så mycket jag vill säga men som jag inte kan säga. Är rädd för att våga säga de orden rakt ut så det känns just nu bättre att bara inte säga dem. Men jag vill egentligen vråla ut dem och inte finns det någon här i närheten som jag kan prata med det om. Dem som finns här kan jag inte säga något till. It sucks!! Önskar du var här så jag kunde prata med dig. Vill kunna prata med dig om mina tankar om allt men vet inte om du vill göra det. Hur gör jag då?? Det är as jobbigt. Är glad att jag kommer få fullt upp i helgen så man slipper tänka. Fast det är ju kvällarna som är värst för då är man åter igen ensam och börjar att tänka än en gång. Och inte vågar jag höra av mig till dig utan att du kanske tycker jag är påträngande och det vill jag inte. Jag vill inte förlora dig mer än jag kanske redan gjort. 

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: