tisdag 21 augusti 2012

Ny dag, nya tag

En dag i taget bokstavligt talat men vad gör man. Just nu känns det skapligt iaf. Funderar på att börja träna, ut och springa lite varje dag. Känns som att jag behöver ha något att fokusera på. Skall bli jätte jätte skönt. Sen får jag se om jag håller det eller om det bara är något som jag säger just nu.

Skall åka till huset idag och byta däck på bilen och fixa lite. Det är allt jag vet att jag skall göra tyvärr. Hoppas det kommer in något annat i mina planer idag så man får någonting gjort utom att bara se på tv. Nog för att det är avkopplande men det är inte det mest rogivande här i världen. Man blir så uppbunden genom att alltid förja samma program dag ut och dag in. Det får bli en ändring på det.

Nej nu skall jag gå och fixa mig lite lunch. Blir gårdagens middag. Haha. Köttfärssås á la Anna. Haha

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: