tisdag 7 juli 2009

Jaha...

Nu sitter man hemma helt själv igen och har absolut ingenting att göra . Mer än att vara med hunden då . Men det är en annan femma . Haha . Skall åka till slite sen och träffa älskling en sväng innan det e dags att åka på dansen . ^^ Skall bli skönt och träna igen . Hoppas bara att man kommer ihåg dansen . :S Vi har gjort om den ganska så mkt . Sen mst vi lära Miien den oxå . :S Men det skall nog gå bra . Tror Ninni skulle vara med idag iaf och hon lär komma ihåg den iaf . Jag tror jag gör det . Den blev extremt mkt bättre nu än vad den var innan för vi kom inte ens i takt när man skulle göra det som är i slutet . :S Men jag tror vi skall lägga in lite till i den om inte jag tog fel . Synd bara att jag inte kan vara med på dans uppvisningen som är den 25 / 7 . Är i SKOTTLAND då . :D Skall bli fett skoj att åka dit . ^^ Hihi .

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: