lördag 11 juli 2009

Att jag bara orkar :P

Har vart ute och gått i typ en timmes tid . :D Bara det tycker jag e helt fantastiskt . :P Haha . Fast jag hade lätt kunnat gå en timma till . Det var så jävla skönt att bara gå omkring . Gick med Oskar , Anton och Sandra . Oskar och jag gick typ och snacka bilar halva tiden . Det var väldigt uppfriskande att bara vara ute och gå . Skall fan börja göra det på hel tid . Fast kanske inte kl 12 på natten då . Men inte på dagen heller det e inge roligt . :P Det e mysigare att gå på natten och det är annu skönare att gå med någon och bara prata och ha kul . ^^

I morron så e det först jobb vid halv 11 sen skall man cykla eller åka bil ner till Åminne för att gå på after beachen :D och sen skall jag på grillningsfesten vid prästladugården . Skall bli fett skoj asså . Och Basti kommer i morron . :D Har saknat honom som fan . Det finns ingen att krama om om nätterna utom en hårig vovve som dessutom snarkar och fiser . Usss usss . Det luktar värre än gammal fiskrens och äggmök . :P Men men . Vad gör man inte för sin lilla vovve . Hiihi .

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: