fredag 3 juli 2009

Hahahaha....

Jag har så jävla tråkigt just nu så det inte e sant . Finns typ ingenting att göra i gothem just nu . Simon e i väskinde på grillfest , dit as rent ut sagt . Och Oskar skall typ in på krogen ikväll och festa . jag vill med men jag kommer ju inte in fören om två månader . Det suger som Troll alltid säger nu för tiden de 7 F:en (Fy Fan För Fuktig Fitta Före Frukost) . Haha . Tack Simon för att du kan lysa upp ens dag även fast du inte ens är i närheten utav en . :P Haha . Men men . Skall ut och röka nu . Sen får jag väl se vad jag hittar på för något roligt . Om det nu finns något sådant att göra i dessa bittra tider . :P Haha . Nä jag sitter och väntar på att mamma skall bli klar på det där jäkla bröllopet hon är på och serverar så att jag kan åka med henne tillbaka till slite och överraska älsklingen . Jag tror inte han har någon aning om att jag skall komma . Tror inte jag har nämnt det för honom ännu . Men men det är bara roligare om han inte vet om att jag kommer . Fast tänk om han sover när jag kommer och jag smyger ner i hans säng . Jag skulle blivit skitskraj . :S Men men jag får väl smyga in och väcka honom innan jag lägger mig i sängen hos honom . Haha .

Det är alltid skönt med lite ledighet . Är ledigt två dagar nu och sen jobbar jag på måndag sen e jag ledig tisdag och jobbar förmiddag på onsdag . Det e ändå ganska så soft när man tänker på det . ^^ Plus att i morron e det after beach ^^ .

På tisdag kommer Sandra ner . ^^ Har inte träffat dig på ett tag nu . :( Men vi skall ha lika roligt i år som förra året . ^^ Hihi . Och på tal om det här . Pappas Tjej Jane flyttar ner hit på måndag med sin yngsta son Anton (1 år yngre än mig) . Det skall bli skit skoj ^^ . Wiiiie .

Nä nu får jag gå ut och röka . Hihi . Har vart det i snart en timmes tid :P .

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: