tisdag 7 juli 2009

Hmmm...

Ibland kan jag bli så satans irreterad på dig att det inte sant . Bara för att du har missförstått en sak som jag sa så blir du arg på mig . Det e skit jobbigt när du blir så . Som att det e mitt fel att du inte hör vad jag säger . Jag e så himla trött på det . Men jag kan väl inte säga att jag e så himla duktig jag heller . :( Vi skall nog inte bara skylla på varandra utan på oss själva oxå skulle jag tro . Nu ångrar jag nästan det jag skrev här över men ändå inte . Jag menade det jag skrev när jag skrev det och sen ändrade jag uppfattning . Svårare än så är det inte . Även om jag ångara det så har ju du ändå rätt att veta vad jag tänker . Och jag vet att du brukar gå in och läsa på min blogg ibland och det e bättre att läsa det när jag inte är hos dig än när jag e med dig . Inget illa menat men jag orkar inte prata om det direkt efter du läst det .

Inga kommentarer: