söndag 12 juli 2009

Fyy faan

Åkte till jobbet som vanligt vid halv 11 och tänkte att det skulle bli en rolig dag . Kommer dit och får nästan fullt upp hela tiden . Vid 1 två timmar innan Nästa person börjar ringer Lisa och säger att hon inte kan komma för hon e vid Gustavsvik eller vad det nu heter och kan inte ta sig till gothem på något sätt . :S Vilket både jag och Siv tog för lathet för hon hade sin moppe vid signalen och det tar typ bara en halvtimme att gå . Snacka om att man e lat då asså . Så jag fick hoppa in och ta hennes pass oxå . Vilket jag inte alls hade räknat med så man var ju inte inställd på det alls . Det hade säkert inte vart lika tröttsamt om man vetat om de redan . Men men . Så jag fick helt enkelt jobba från 10.30 till 21.00 , fast man kom ju inte hem fören vid halv tio för jag kom inte ut från jobbet fören kvart över och sen stog jag och snacka skit med Oskar ett tag . :P Men men . Nu sitter jag hemma och väntar på att Sandra skall komma . :D Fast väntan e extremt tråkig . :S Plus att jag fick inte träffa älskling så mkt igår och idag :S Saknar han som fan . Vill ha någon att kramas med .

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: