tisdag 26 juli 2011

Sometimes is it too much

Ibland är det bara för mycket. Jag vet att jag inte jobbar så mycket men när man ber om ledigt för att umgås med en person som man inte träffar så ofta men ändå måste jobba är det för mycket. Hade velat haft en trevlig kväll med K men det blev ju inte av. Skall ta det i morgon ist. Men om chefen ringer då vet jag inte vad jag gör. Men det var iaf trevligt att jobba i köket idag ist för i serveringen. :D Hihi. Tycker bara synd om W. Det kan inte vara så jävla roligt det hon åkt på. Får bara passa på henne på jobbet så hon inte gör saker hon INTE får göra.

Sitter just nu och väntar på att älsklingen skall komma hem så att han och jag kan ha en trevlig kväll tillsammans bara han och jag. Skall in till stan och vänta på att hans bror skall hem. Kanske åker införbi någonstan och gör något vi vanligtvis inte gör. eller nått i den stilen. :P Haha

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: