måndag 4 juli 2011

Nice to relax

Gud vad det är skönt att kunna få sitta och slappna av i sitt eget hem med den personen jag älskar mest i hela världen. :D Kom hem från jobbet och på köksbordet i vårat eget kök ;) så stod det ett ny dukat bord med mat på tallriken som älskling lagat. Pommes med fläskkotlett . :) Jättegott. Tack honey för den fina maten. Det är så skönt att ha ett kök. har typ left med kokvrå hela tiden sen jag och älskling blev tillsammans och med detta kök så var det ett hus. :D Grymt skönt man kan ha ett ordentligt köksbord i rummet. :P

Jag har iaf kommit på min ny hobby. Att pussla!! Jätte skönt och avslappnande. :D att bara sitta ner med ett glas vin eller nått och bara titta på en massa bitar och få dem att passa. Jag kom på att det är det jag kommer att göra när jag blir gammal och gaggig. :D haha

Nej nu skall jag umgås med min sambo. :D

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: