fredag 1 juli 2011

Left alone oncemore

Jag vet inte alls vad jag skall hitta på. Är helt själv hemma vad jag vet. Det är inga bilar hemma iaf så jag misstänker att alla är på jobbet. Varför kan inte folk vara lediga när jag är det och jobba när jag jobbar :( Lite mysko men det är tydligen sånt man får ta ibland. Eller ganska rätt så ofta. :P Haha. Men det är bara så grymt jävla tråkigt att bara vara hemma och inte ha något alls att göra. Visst jag skulle kunna packa upp men jag vet fortfarande inte var jag skall göra av allting. Mamma och dem har ju ännu en hel del till att ta.

Skall kanske in till stan och besikta grannens bil idag och det inte börjar regna vilket det känns som att det skall göra när som helst. För är det fint väder så skall dem hålla på med hö skörden och jag fick privilegiet att köra in deras bil dit in. kan inte vara så svårt har vart med älskling när han har besiktat alla sina bilar typ så det skall nog gå bra.

Nej funderar på att gå ut ta ett bloss och sen leta upp bilägaren så att man kan få veta hur det nu skall till och bli. Det är ju bra om man får reda på hur det blir så man kan planera något ut efter det.

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: