tisdag 5 juli 2011

Än en gång...

... sitter man hemma själv och borde egentligen göra något men fick precis reda på att älskling inte kommer hem fören sent ikväll så det är skit vart då kan jag göra sånt senare. :P Haha. Har absolut ingen ork till att sitta och hålla på att göra i ordning men det är kul och se förändringen när man har gjort det. Det jag tycker är jobbigast är att bestämma vart som skall vara vart. Vi har till exempel två badrum men vad skall man ha allt. Skall vi ha alla våra saker i badrummet uppe som är inne i vårat sovrum? Eller skall man dela upp allt så man slipper springa upp om man bara till exempel skall borsta tänderna eller håret på morgonen och den andra sover. Funderar på om jag skall vänta på älskling innan jag bestämmer det. Har tagit upp lite av dusch grejorna för det är sånt som jag vet skall delas på och sen tandkrämen har jag delat upp. Sånt vet man ju ändå att det skall delas upp på. Upptäckte idag att jag ofta får beslutsångest. :P Haha. Flyttade fram och tillbaka på alla dessa grejor. :P Haha.

L och J kom ner idag med A. Han var så söt och sprang runt och gjorde precis allt han inte skall göra och sa man nej blev han jätte sur. Haha. Skall ner till dem sen med B och L en liten stund. Hoppas bara de rackar ungarna håller sig i´styr. :P Hahah.

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: