tisdag 21 december 2010

Snart....

I morgon bär det av mot Skåne land och alla där nere. Skall bli skönt att komma här ifrån och bara få vila skallen från skolarbete. Känns jobbigt just nu och det känns som att man drar med sig så många ner i fallet när man gör grupp arbeten för att man själv inte kan tänkta ordentligt och bara vill hem från skolan och sova.

Fick precis reda på att jag kommer få G i svenska. :P Hehe. Jätte skönt för det var det ämnet jag känner att jag har jobbigast med. :) Så nu slipper jag tänka på det.

Nej nu skall jag vara social mot JULIA :) ^^ Hihi

Pusspuss från Pysen

2 kommentarer:

Cora sa...

Ha det så gott i Skåneland... :o)
Hur åker ni? Bil? Tåg?

Pysen sa...

Vi åkte bil ner. :) tog ett bra tag men fram kom vi. och jag körde på motorväg för första gången. :D