fredag 21 januari 2011

En sista termin

En ända termin kvar sen e man klar med grundskolan och gymnasiet för gått. Jag orkar inte mer just nu. e så trött i huvudet med alla aktiviteter och uppgifter som man skall göra nu. :S Pallar inte det. Det är inte speciellt roligt när man upptäcker berget med saker som man skall göra. :( Men men. Det är bara och bita ihop och fortsätta kämpa. Jag vet ju att det finns dem som har det fullt mycket tuffare än vad jag har. Och sen kom jag att tänka på alla pengarna man måste lägg ut till studenten. :S Det är dyrt och gå ut skolan. Tur att jag har en snäll mamma och pappa som hjälper mig. :)

En annan sak som är drygt är när man sitter på lektionen och är klar med det man skall göra och ändå mst sitta kvar i skolan för att vänta ut tiden tills lektionen är över. Det är nog den sak som kan vara drygaste.

Nej nu får jag väl ta och göra någon nytta även fast den kommer vara klar om 5 min den med. Haha.

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: