onsdag 8 december 2010

Ett steg i taget

Just nu lever jag varje minut som den kommer. Blir ännu ledsen när jag tänker för mycket men det är samtidigt skönt att veta att man får vara ledsen och att man kan prata om det med någon som vet. Jag vet inte hur ont jag hade haft om jag inte hade pratat med någon alls. Fy säger jag bara. Men det skall bli skönt nu när älsklingen kommer hem och när vi åker till Skåne. Skall bli skönt att komma bort från situationer där jag stöter på minnen. Jag har ju inte vart nere i Skåne med henne så jag har inga minnen där ifrån iaf.

Idag har jag shoppat julklappat. :D Hihi. Väldigt skönt att få det gjort men det gjorde ont att titta i plånboken sen. :( Men men. det är smällar man får ta. :P Haha. Sen skall jag dessutom ännu ha lön från Chifen. :P Hehe. Jobbade förra helgen på lördagen så det är iaf en liten hjälpande slant. Sen vet jag att hon kommer med en julklapp med. Förra året och året innan det fick jag presentkort på visbyströvet. :D Det var fina pengar som gick till garderoben. :)

Jag har kommit på att jag blir beroende av spel på FB om jag hittar ett nytt. Iaf tills jag kommer på ur mkt jobb det är med att hålla det igång. Sen tröttnar jag. Men nu har jag hittat ett som jag tycker finns någon liten mening med iaf. Men men. Det är iaf inte som mamma som nästan får panik när hon inte har varit inne och skördat i tid. Haha. Det är vad jag kallar FarmVille nörd. :P

Nej nu skall jag se på lite TV tänkte jag. Hoppas bara att det finns något bra på TV annars hamnar man väl här igen. Skriver då om så är fallet. :P

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: