söndag 5 december 2010

Jaha

Livet går vidare för alla även för mig. Jag vet att jag har vart dålig på att skriva men jag har inte känt för vara så social på nätet den senaste tiden. Men men.

Idag har jag vart på ett års kalas. Hihi. Han fick två utav mina gosedjur. :D Hihi. fast han tyckte att kartongen som de låg i var MYCKET roligare. Haha. Han höll på och lekte med dem i en halvtimme. Haha. Och snacka om att man har druckit mycket kaffe under dagen. Det var typ kaffe på kaffe på kaffe. :P

På fredag muckar min honey och sen kommer han att vara hemma hela dagarna så att man kan träffa honom på kvällarna. :) Skall bli jätte skönt och veta att man kan träffa honom varje dag och inte sitta och vänta om han skall ringa idag eller i morgon eller om en vecka. :P Haha.

Nej nu skall jag vara social mot min kära mor och hennes sambo. :P

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: