måndag 5 oktober 2009

Tråk, tråk......

TRÅK . Det finns inget värre än att sitta på skolan i 2 timmar och inte ha någonting alls att göra . Jag och Julia håller på att tråkas ihjäl . :S Jag har iaf skrivit ihop inbjudningarna till min och Bastis fest . Dem blev fett nicea ändå. med tanke på att jag hade brist på fantasi iaf . Hihi . Snart så börjar sista lektionen . Sen bär det av till Fole . :D:D:D Skall tatuera mig idag . :D:D Wiiie . Längtar till att få se hur den blir . :D Är så glad och lycklig att det äntligen blir av iaf . Har målat grunden helt själv . Men Peter tyckte inte att jag skulle ha några detaljer som jag ritat så jag har gjort grunden sen har han fria tyglar . Hjälp . :S Haha . Nä så farligt e det inte egentligen . :D Hihi . Jag vet ju hur bra han är så det e ju lugnt . :D Med tanke på att han bara har hållt på i 2 år med det här så e han jävligt duktig och blir allt bättre och bättre för varje tatuering som han gör . Skall ge en till pappi när han fyller år i december . :D:D Hihi . Det kommer upp en bild på min de närmaste dagarna . :D:D Skall ta kort ikväll och saen skall jag lägga upp den .

Nä nu skall jag kolla på bilar med Julia .

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: