måndag 12 oktober 2009

Jaha ja ? :S

Vad skall man hitta på nu när lektionen bara tog 15 min . Hehe . Egentligen så är den 2 h och 45 min lång men jag hade komplettering på ett prov bara så det gick fort . Hihi . Det kommer säkert att bli väldigt tråkigt att bara sitta här i skolan och inte ha ngt att göra i väntan på att alla skall sluta . :/ Men men . Vad gör man inte . :D Hihi . Idag har jag körlektion 14.50 . Och jag har en ny körlärare . :S Jag som tyckte om Carina . Hon var jätte bra . Men det är säkert den här läraren med . Kommer bara inte ihåg vad han heter bara . Men det blir säkert skit bra . Alla inbjudningarna är klara nu . Skall bara ge ut dem till alla . Har redan gett till Jossan och Julia . :D Hihi . Sen skall man bara hitta alla andra . :P Hihi .

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: