söndag 11 oktober 2009

Ibland så...

... kan man vara så trött men ndå så pigg . Jag lovar att om jag sätter mig och ser på TV just nu så kommer jag att somna på mindre än fem min men om jag skiter i TV så kommer jag säkert agtt kunna vara vaken i X antal timmar till . Fast jag skall nog snart gå och lägga mig ändå . Det börjar bli dags för det så att det ionte blir lika sent som igår kväll . Tror jag kom i säng vid 2 halv 3 om jag inte tar fel .

Kom precis hem från en bra kväll i fole hos systra mi . Åkte in till stan och åkte jänkare . :D Satt 4 bak och 3 fram . Och det bästa med den bilen r att det inte finns några bälten så man behöver inte tänka på det iaf . Hihi .

Nä nu skall jag vara lite social mot älskling innan jag iaf kryper i säng . :D

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: